Cu totii ne dorim o silueta de invidiat! Infometarea nu ar trebui sa fie niciodata o solutie, mai ales atunci cand poti obtine rezultate excelente cu ajutorul exercitiilor fizice, iar asta nu poate fi o greutate pentru domnii adevarati. Am facut o selectie si iti prezentam mai jos cele mai gustoase mancaruri satioase care te vor face sa uiti de kilogramele nedorite!

Alimentatia sanatoasa are un rol important in viata noastra, dar in acelasi timp si felul in care depui sau pierzi kilograme. Foarte multe persoane isi propun sa manance sanatos, insa unele fac fata mai greu la aceea ce si-au propus, altele nu-si gasesc timpul necesar pentru a pune in aplicare ceea ce si-au planificat. Cu toate acestea, aveti mai jos cateva mancaruri satioase care te vor ajuta sa te pastrezi in forma.

Iata lista cu mancaruri satioase recomandate de specialisti – pastreaza-ti organismul in forma!

  • Omleta cu branza si legume

https://www.instagram.com/p/BsxzVIFAUT9/

Omleta este intotdeauna o solutie rapida, eficienta dar si satioasa, mai ales daca eviti sa folosesti mezeluri, precum sunca presata si multe alte carnuri achizitionate din comert sau lactate, precum branza foarte grasa. Este de preferat sa pregatesti omleta doar cu frunze de spanac proaspat, iar daca spanacul nu este unul pe care nu il favorizezi, iti recomand sa pui orice verdeturi bio pe care le aveti la dispozitie, calite in putin ulei de masline, impreuna cu putina ceapa verde. Toarna apoi amestecul din ou si branza proaspata si condimenteaza mancare, dupa gust. Pentru a reduce si mai mult numarul de calorii, foloseste cat mai putin ulei si un singur ou intreg cu albus si galbenus; adauga albusurile de la alte doua oua, pentru a completa reteta.

  • Mancaruri satioase: supa crema de ciuperci

Aceasta supa crema de ciuperci este printre preferatele mele, prin urmare la fel de satioasa si sanatoasa chiar daca media calorica a ciupercilor este destul de ridicata in comparatie cu a unor legume precum telina sau dovleceii, ele contin numeroase proteine de asemenea si vitamine, fibre si carbohidrati care le fac mult mai hranitoare si satioase. Mai putem completa supa si cu cativa ardei grasi, ardei rosii sau diferite sortimente de legume, asta dupa preferinta. Iar ca supa sa aiba necesarul de legume cat mai bogate in proteine si vitamine, te sfatuiesc sa nu le calesti foarte mult, in asa fel incat legumele sa-si pastreze mirodeniile si gustul lor propriu.

  • Somon la gratar si legume

View this post on Instagram

GIVEAWAY! I've teamed up with my friend Kristen @theendlessmeal to give away a copy of her new cookbook Sugar Free Paleo Dinner Recipes. This shiitake Asian salmon is one of the 30 easy to make recipes in the book.⠀ ⠀ To enter to win a copy of the Sugar Free Paleo Dinner Recipes ecookbook:⠀ ⠀ 1. Follow @saltandlavender and @theendlessmeal⠀ 2. Like this post⠀ 3. Tag a friend⠀ ⠀ Enter as many times as you like using a new comment for each friend you tag! 💕 ⠀ *Note: this is not an Instagram sponsored giveaway. Contest ends January 13th 11:59 pm PST. The winner will be contacted via Instagram messages and will have 3 days to respond before a new winner is chosen. The cookbook will be sent to the winner via email.⠀ ⠀ Want to find out more about the cookbook? Clickable link is in my profile @saltandlavender ⠀ ⋄ #saltandlavender #theendlessmeal #feedfeed #f52grams #thekitchn #foodblogger #whatsonmyplate #getinmybelly #eatrealfood #healthyfoodie #goodeats #wholefoods #LoveFood #tastingtable #heresmyfood #paleo #paleorecipes #salmon #healthyfood #healthyrecipes #cookinglight #sugarfree #sugarfreepaleocookbook

A post shared by Natasha | Salt & Lavender (@saltandlavender) on

Fiind bogata in diversi acizi grasi Omega-3, dar si in diferite proteine, carnea de somon are ca beneficiu, reglarea hormonilor care controleaza apetitul si tot ce tine de sistemul digestiv. Astfel incat, dupa un pranz sau o cina din somon nu vei mai simti nevoia de a mai manca.

  • Salata mixta: cu legume si branzeturi

In acelasi timp si satioasa dar si sanatoasa, bogata in vitamine si in toti nutrientii de care ai nevoie pentru a te mentine in forma. Dupa cum au spus si expertii, salata verde este cea mai cunoscuta ca fiind unul dintre cele mai nutritive alimente care te revigoreaza, dar in acealsi timp si curatandu-ti organismul.

  • Mancaruri satioase: smoothie verde

In cazul in care vrei sa prepari un smoothie verde care sa iti curate organismul de elementele negative, poti alege dintr-o gama larga de fructe si legume printre care se numara si spanacul, broccoli, varza, avocado, kiwi si salata. Gustos, satios dar si apetisant. Sunt cele trei cuvinte ce definesc smoothie-ul verde pe care il puteti prepara acasa simplu si rapid. Aceasta reteta se prepara doar in cativa pasi simpli.

Acum, ca ai citit acest articol despre cum poti sa te mentii in forma, te invitam sa citesti si: „Mituri despre apa de baut: ce e adevarat sau fals din cele auzite”.

Sursa foto: Guliver/ Instagram.com

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.